Dipuji Oleh 6 Orang !!!

Salam 1 auw...auw...auw...
aku pon dah tak tahu nak mulakan entri kali ni macam mana..
sebab dah lama sangat tak update blog...
sesuka hati aku je nak update ke tak nak kan...

hari ni aku ada berita gembira..
sebab 3 final test dah dilaksanakan..
dan maksudnya tinggal lagi 3 final exam nak dibuat...
3 final exam yang akan datang memang sangat stress..
tapi bila stress dapat dengar lagu Siti Nurhaliza rasa tenang sikit.kah3...
hah..!..korang jangan buat muka !
jeles laa tu..

tapi bukan tu aku nak cakap...
tapi kali ni aku nak tulis sebahagian dari kata2 akhir lecturer sem ni..
classmate aku salin..
rajin bebenor..kah3

Madam Siti Nasarah Ismail (2012)
"Biasanya Lecturer ada kelas yang dia suka. Jadi bagi saya, saya sangat suka kelas you all"
- Lecturer of COM265 ( Graphic Design )

Madam Siti Mariam Ali (2012)
"Terima Kasih kerana memeriahkan semester saya kali ini.Terima kasih kerana kelas awak telah membuka mata dan mengubah persepsi saya terhadap student masscomm. Kalau boleh, saya nak ajar kelas yang sama macam awak semua sem depan."
- Lecturer of ECO 120 (Economy)

Sir Rusydi Mohamad Kamal (2012)
"Sebenarnya saya sangat excited setiap kali masuk kelas awak. Saya nampak unity dalam kelas awak. Teruskan unity ini sampai sem 6 nanti"
- Lecturer of COM 264 (Photo Communication)

Madam Nor Raihan Abu Bakar (2012)
"Saya rasa sangat mesra dengan kelas awak. Macam mana dengan hubungan kita ye lepas ni?. Rasa sedih pulak."
-Lecturer of JRN 211 (Journalism)

Madam Siti Najah Raihan Sakrani (2012)
"Kehadiran kelas awak sangat bagus. tak ada masalah langsung"
- Lecturer of COM266 ( Modern Issue)

Sir Hanapi Khamis (2012)
"Kelas you all sangat okey. Bagi saya tak ada apa - apa masalah"
- Lecturer of PUB 251 (Publishing)

fuhhhhhh!!!..penat aku menaip kata2 ni semua..
rosak segala jari runcing aku..kah3
kata2 atas ni dapat menyuntik lagi kiteorang satu kelas sem depan...
kelas mana yang tak pernah di lambung ombak..
kelas mana yang tak pernah mendung...
tapi kelas mana yang tak pernah ceria dan bersatu kan???

s0, teruskan usaha dari kelas MMC 110 4K kepada MMC 110 5K !!!
=)

No comments:

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.