"Rasa nak bagi penampo !!!"

Salam 1 auw...auw...auw..
hari ni aku bertugas jaga event lagi tapi pukul 4 petang.
jadi aku dekat bilik aircond nak study ekonomi sepatutnya..
tapi beron9 kejap...
bukan ber onani tau..hahahaha
korang ni bukan betul sangat..kah3

bilik aircond aku ni dekat kolej tau..
kelas tak kak Siti???..kah3
ramai pulak dekat bilik aircond ni sebab level aku buat hal...
suiz besar level aku meletup..
16 charger laptop meletup kau..
tak termasuk charger lain..
aku antara mangsa yang terselamat sebab tidur awal kan..
jadi tak ada ape2 berlaku..
bersyukur...

masalahnya sekarang ni adalah bila2 ramai dalam bilik aircond ni yang berkedap udara ...
lepas tu ramai2 bukak laptop ..ramai2 bukak lagu masing2...
tu yang aku rasa nak bagi penampo je kat mereka yang tak prihatin dengan alam sekitar ni..
orang nak buat kerja nak study pon terganggu...
nak kata tak ada otak, korang ni student universiti...
tu laa masalahnya..

nampak tak aku marah??
tapi tak boleh nak kata apa2 sebab aku ni pakai susuk tembaga..
karang terkeluar pulak..kah3

jadi bersabar je laa dengan kerenah kanak2 yang tak matang ni...
eh...korang jangan lupa datang event aku tau..
tengok dekat entri sebelum ni okey =)

No comments:

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.