Personaliti Dari Tarikh Lahir Saya...!!!

Salam 1 auw....auw...auw...
hari ni aku try lagi apps dari fb..
seperti biasa dia akan guna tarikh lahir untuk kesan kita punya personaliti..
tapi kali ni paling tersasar jauh aku punya personaliti..kah3
jom cekitdot...


dah baca??
semua yang baik je dia tunjuk..kah3..
nak jaga hati aku laa tu..menyampah..hahaha

yang tak betulnya dia kata aku genius..bijak dalam belajar dan bijak dalam pengurusan business..
wah..!..melambung2 kau puji aku ea..
kalau betul aku ni bijak..
dah sampai overseas aku weyh...
penipu betul...hahahaha

tapi yang aku nak enjoy tu betul laaa..hahahaha
yang aku care dengan semua orang tu pon betul..
cuma orang je kadang2 tak nampak aku buat...

tapi tadi kan..
aku ada baca komen dari orang lain punya nama,,
tapi bukan islam..
dia kata dia lebih percaya dari astrology dari tuhan..
tapi dari sisi islam kita kena percaya tuhan ye??

mcm bagi ceramah pulak..kah3 -_-"


No comments:

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.