Artis Berpuas Hati !!!


Salam 1 auw ...auw...auw..
hari ni siap sudah satu event persatuan bahasa melayu 2012..
event explorace...
tapi bila ditukarkan ke bahasa melayu jadi Kembara Bahasa....
1st time buat event explorace ni ye...hahaha

sangat mencabar kewibawaan betul...
walaupun jaga checkpoint je pon penat jugak tau...
nasib laa ada kawan aku sukarela teman jaga checkpoint..kalau tak terkontang kanting jugak aku nak jaga 16 group walaupun bukan dalam satu2 masa...
terkejar sana terkejar sini....

tapi aku bangga sebab aku banyak jugak menyumbang dalam event ni..
macam buat poster..


aku tahu tak cantik..
tapi okey laa tu kan =)
sedapkan hati sendiri..kah3

pembahagian checkpoint untuk setiap group dan jadi emcee bermutu..kah3
macam lagu Joe Flizzow plak aku...

habis je jaga checpoint terus lari ke dewan untuk jadi emcee..'bayangkan masa tu tak sarapan dan tak lunch lagi..
air pon tak minum...cuma air mineral je....eh??..tu pon minum jugak..hahahahaha
badan aku dah gigil...
nasib dapat kawal kegigilan tak dapat makan tu...artis kena pandai professional...hahaha

ketua Fakulti Pengajian Akademi Bahasa, Puan Sumarni Maulan..
tetamu VIP...
siap puji aku tau...penasihat persatuan laa bagi tahu aku..
puan sumarni cakap..."makin lama makin sedap pulak emcee ni.."
amboi...macam nak makan je...hahaha..
tapi nampak sangat mula2 tu aku buat tak sedap...hahahaha -__-"
tapi tak pe...
pengalaman..aku pon emcee yang sempurna..
masih belajar lagi.. =)

seronok tau jadi emcee ni..
aku tak kisah pon kalau event yang kecik =)
dan tadi buat lawak sikit...nasib dyeorang ketawa..kalau tak...memang aku mendapat malu dan penasihat nanti akan cakap macam2 pulak..hu3..

tapi keseluruhannya aku berpuas hati..
next event adalah next sem...
jadi dah boleh fokus dengan esaimen..
eh..cakap pasal esaimen...
tengok jadual aku ni kalau nak tahu bertapa sibuknya aku..


14/2
Graphic: Presentation & Design Submission

15/2
Economy: Presentation & Handouts

17/2
Journalism: Pair work Assignment ( News Crtitique)
Journalism: Group Assignment ( 1st session - group aku iaitu 1 dan 2)

21/2
Publishing: Presentation & Booklet Submission
Photo Communication: Presentation & Submission 7 Pic

22/2
Modern Issue: Group Assignment & Presentation

28/2
Photo Communication: Presentation of Storyboard.


ni aku ringkaskan biar korang senang baca aku punya jadual..
kalau korang tengok dekat planner aku nanti pening lalat pulak..hahaha
sekarang fokus untuk esaimen..!
=)

1 comment:

  1. Goоd blog уou've got here.. It's dіffіcult to finԁ quality ωriting lіκe yours nowadays.
    I гeally appreciate inԁividuals likе you!
    Tаke caгe!!

    my homepage; Yogurt For Treating Acne

    ReplyDelete

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.