Siti Nurhaliza Menang 7 Anugerah di Intuned Music Awards 2011 !!!

Salam 1 auw...auw...auw...
semalam bukan sahaja kisah AJL 26 yang berlansung tapi jugak pengumuman untuk pemenang anugerah Intuned Music Awards 2011...
hahahaha..
aku pon lupa jugak sebenarnya tapi bila aku nampak pengumuman tentang pemenang dekat radio CTfm baru aku teringat...hahahaha

tahniah untuk Siti walaupun pesaingnya cukup hebat...
bayngkan Siti Nurhaliza dapat kalahkan Lady Gaga, Adele dan ramai lagi??
kira hebat laa..
ingat senang ke nak menang dalam anugerah internet ni??
aku pon cukup gembira sebab aku ada undi tau...hahahaha

okey..anugerah yang dia menang adalah :

Favorite Artist/Band
Best Female Solo
Best Album (All Your Love)
Most Promising Artist/Band
Best MV2011 (Falling In Love - All Your Love)
Best use of social media (FB/Twitter)
Sexiest Female Singer

hah???..banyak tak??...tempat kedua pulak banyak Agnes Monica...
kali ni anugerah ni banyak digondol oleh artis Asia..
bangga =)

lebih lanjut boleh pergi ke SINI

No comments:

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.