Review Novel: Bukan Hanya Sesaat | Ainul Hazrah

Salam 1 auw...auw...auw...
hari ni aku review satu novel lagi...
seperti biasa novel ni dipinjam dari Bank Aisyah...kah3...
terasa segan jugak kerja pinjam je...
tapi nak buat macam mana...terpaksa...hu3
kejamnya aku -_-'

baiklah..novel kali ni adalah novel Bukan Hanya Sesaat..karya Ainul Hazirah...
dua kali cetakan maksudnya dah 10 ribu laris novel ni...kalau korang nak tahu setiap kali cetakan adalah 5 ribu keping novel...ni aku belajar masa publishing laa..tapi tak tahu pulak kalau dah berubah...kah3
ni novel kedua beliau...tapi novel pertama aku tak baca pon..kah3
eh,,ni novel nya

dekat love tu ada prada tau..kilat2...
novel ni boleh tahan sedih...
ada laa beberapa part yang aku menangis di sebalik baju...kalau roommate aku nampak malu pulak..kah3...
tapi novel ni tak berat sangat..
ringan tapi masih kekalkan sentimental value sedih...kah3

tapi aku nak ucapkan tahniah dekat penulis sebab main emosi pembaca...
aku menyampah betul watak hero dalam ni...namanya Arief...kerja nak marah tak tentu pasal je...tak reti fikir...kalau wujud orangnya depan mata aku..dah lama aku bagi penampor sekali...geram aku...kah3

yang watak heroin pulak nama dia Maryam...sangat tabah dia bukan kepalang...sanggup dia sabar walaupun apa pon suami dia buat macam apa pon...kalau aku dah terajang kalau dapat suami macam tu..kah3...gurau jeeeee.. =)

tapi ada yang tergantung tau...part adik hero, Athirah...tak tahu apa kesudahan dia
jadi kahwin ke tidak??ke aku yang terlepas pandang??..tapi aku tak perasan pon??..

senang cakap novel ni pertengahan je laa...
ada yang best ada yang tak...
cerita dia pon kita dah dapat tahu hujungnya...tapi yang lain sikit adalah dah suami isteri lepas tu cerai lepas tu sambung balik...
bagi aku sedang2 je...
tapi apa2 pon tahniah ye penulis =)


1 comment:

  1. Salam..

    Lama sangat tak baca novel..tp saya suke membeli novel satu tike dulu..

    ReplyDelete

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.