Personaliti Dari Nama ...!!!


Salam 1 auw...auw...auw..
dah lama aku nak cuba benda ni dekat fb..tapi sayik tak boleh je..
tapi hari ni aku berjaya..
aku berjaya wey...!!!

ni apps dari fb kalau korang nak tahu apa makna disebalik nama korang...
aku cuba laa...
nak tahu apa aku punya...
taraaaaaaaaaaa...


dah baca??
hafal nama aku tu..nama artis...kah3
dari apa yang dia kata memang kena tepat dekat batang hidung aku..
setepek kena..kah3..
tapi aku rasa aku tak berlagak tau...penat aku fikir...rasanya memang tak ada setakat ni..tapi tak tahu pulak kalau orang perasan aku ni berlagak...tapi kalau tak..tu kata2 nak suruh aku berjaga2...
tapi yang suruh jangan malukan kawan aku dengan kata2 yang cuai..tu pon dah berlaku...
lambat aku cuba benda ni...
lepas berlakunya kejadian ni..aku dah tak rapat macam dulu dengan kawan aku...sedih wey..!..ni sebab aku bercakap tanpa fikir dulu...
dan dari tu aku dah jadi pendiam sikit...
aku tak nak banyak cakap sangat...aku takut menyinggung perasaan orang lain...
orang singgung perasaan aku???..tu perkara biasa untuk aku =)

tapi hari tu aku ada baca gambar makna tahun kelahiran kita ikut kalendar cina..
dan dia kata lebih kurang macam ni kot...aku tak ingat sangat...
'don't take someone for granted'...ni pon kalau tak silap aku..dah tua katakan..kah3
apa maksud dia ek??
aku dah cari dekat makcik Google...tapi macam tak faham sangat..
korang boleh terangkan dalam simple word yang senang aku faham tak??..hahaha..

tapi memnag betul kita tak boleh percaya semua..
tapi untuk kita lebih2 berjaga2 dengan orang sekeliling kita...
tahun 2012 akan jadi tahun yang tough untuk aku..
semoga berjaya Hafiz Jauhari =)


note: kalau korang nak cuba boleh tekan SINI ...tapi kena on9 fb dulu ye???


No comments:

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.