Perancangan Artis 2012 ...!!!

Salam 1 auw...auw...auw...
hari dah 1 Januari 2012...
sekejap je masa berlalu...
celik di siang hari pejam di malam hari...
selamat tinggal 2011...
Selamat Datang 2012...
selamat tinggal Hafiz Jauhari 2011
selamat datang Hafiz Jauhari 2012.. =)

permulaan tahun 2012 yang hambar...
handphone buat hal dan broadband rosak..
esaimen yang banyak tak siap..
masalah peribadi yang tak pernah habis..
terima kasih dugaan baru ini =)
hurmmm...
nak tak nak kena jalani jugak...
bukan Jalani Sidek tu ye??..kah3

dah laaa...sakit hati je cerita pasal hidup ni..kah3
nampak macam dah give up kan aku???
setiap manusi ada masa dia akan rasa 'down' sangat..
korang pon mesti kan???

kali ni aku malas nak sebut Azam..
perasan popular pulak nama Azam ni nanti...kah3
jadi aku tukar Azam dengan Perancangan...
ada orang nama Perancangan jugak ke??...kah3

baiklah...
aku ada perancangan yang simple tapi mampat lagi mandat..!..kah3

1. Jangan Boros ( Setiap tahun macam ni laa ayat aku..kah3 )

2. Kurangkan Menangis...( aku ni laki tapi kuat menangis mengalahkan perempuan...kah3 )

3. Jangan Terpengaruh dengan Orang Lain ( aku ni pantang nampak kelebihan orang lain..memanjang cemburuuuuuuuuuuuuu je...kah3 )

4. Kurangkan Mengeluh ( aku ni hobi mengeluh..seronok tau mengeluh..hurmmmm)

5. Kuatkan Semangat dan Hati ( aku ni senag 'down' senang naik semangat..pelik aku...kah3)


itulah dia azam...eh salah,,tu adalah perancangan untuk tahun 2012..
akan di kemaskini dalam diri dari masa ke semasa..
setiap pindaan tidak memerlukan pandangan rakyat...
kah3

eh2..walauapa2 pon perancangan korang...
buat dengan hati yang tabah okey??
pesanan ini ditaja oleh Kotex dan Liberesss..kah3 =P

No comments:

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.