Keretapi Tanah Melayu (KTM) Berubah Menjadi Hello Kitty...!!!

Salam 1 auw....auw....auw...
petang yang bosan...teramat bosan doe..kah3
tak tahu nak buat apa..
nasib petang tadi aku isi dengan baca novel...
novel yang tak berapa nak best..hahaha...
novel ape???..
nanti aku update..

tapi hari ni aku nak tunjuk satu gambar ni...
comel..!

hah???..kan??
percaya tak???hahaha
siapa laa yang rajin edit ni..hu3
tapi comel kan???
kalau sebelum ni ada gerabak khas wanita..
lepas ni ada gerabak khas kanak2..kah3
siapa kata tak mungkin kan???...kah3
orang Malaysia ni semua nak hak masing2..

eh2...esok aku kemungkinan besar tak dapat update blog sebab esok ada photocamp...
dan hari ahad pulak ada kemungkinan kecil aku tak update blog sebab ada induction part 1 ...
aku saja nak menyibuk...kah3

No comments:

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.