Monday, January 2, 2012

Kembali...!!!

Salam 1 auw...auw...auw
hari ni aku kembali...
terkejut???...memang patut pun..
penat aku buat entri perpisahan sementara semalam..kah3
apa nak buat kan??
nak tahu tak ceritanya kenapa??

tadi pagi punya laa awal bersiap2 nak balik melaka tercinta saya ni hah..
bayangkan sampai melaka pukul 1.00 tghari...awal doe..!..
lepas tu terus serbu tempat betulkan modem dekat Melaka Sentral...
mula2 dah salah kedai..confident je aku cakap nak betulkan modem..
pung pang pung pang cakap masalah aku..
tup tup dia kata salah kedai..
sebelah belakang lagi...
muka aku merah bukan kepalang lagi...tak payah nak pakai pemerah pipi SimplySiti..kah3

pergi laa kedai tu..
ape kebenda ntah nama kedai dia....
aku pun cerita balik dengan orang tu apa masalah aku..
dia pon cuba dekat komputer dia...
dia cakap boleh je..tak ada masalah pon...
sangat tak percaya..
sumpah tak percaya...
aku apa lagi...
keluarkan senjata iaitu laptop tua aku ni...
eh..!!..boleh pulak...
malu aku berganda lagi dari yang tadi...

lepas tu aku buat kesimpulan yang broadband aku ni elok dekat Melaka je..
padahal aku nak guna beruk ni dekat rumah aku..dekat Bangi,, dekat KL pon tak boleh...
rasa macam nak jerit satu dunia ni..hurmmm

bersabar je laa aku dengan broadband ni...
nanti kalau aku sambung study dekat Shah Alam macam mana??..hurmm

mula2 tadi ingatkan masa beruk ni rosak aku nak buat esaimen sikit
tapi beruk ni elok jadi luntur pulak aku nak buat esaimen..hahaha
apa kes??..

1 comment:

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...