Thursday, January 5, 2012

Jumlah Saman Kenderaan Dato' Siti Nurhaliza...!!!

Salam 1 auw...auw...auw
seperti biasa aku akan update blog...
tadi baru balik dari Majlis Penutupan Minggu Bahasa..
nanti aku update...gambar ada dekat Masliya..kah3

hari ni aku teruja dengan satu gambar ni..
sebab gambar ni jarang diketahui umum...
dan aku tak pernah terpikir pon benda ni akan berlaku...kah3
jom cekitdot..

hah??..nampak tak??
kalau tak nampak tekan je dekat gambar tu...
atas ni gambar Siti kena saman..hahaha...
siapa cakap artis tak kena saman??..hahaha..
sedangkan Dato' Siti pon kena saman..apatah lagi kita kan??..kah3
tapi bnyak jugak Siti kena saman ni kan???...kah3

aku tak tahu atas tu zaman bila punya saman...
tapi bedasarkan jumlah atas tu..
apalaa sangat buat orang yang bernama Siti Nurhaliza...kah3
kalau buat aku...mahu terjum lombong tak cukup duit...kah3
=)



2 comments:

  1. dah sertai tapak ni.. hehe.. jemput lah singgah ke rumah ;)
    http://zamani84.blogspot.com/

    ReplyDelete

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...