Hadiah Dari Hard Rock Cafe Penang Yang Pelik !!!

Salam 1 auw...auw...auw...
seperti biasa update lagi blog cikai ni...
terima kasih yang tegur aku pasal blog ni....
maluuuu aku....ramai yang jumpa aku mesti cakap slogan aku dekat atas tu...
apa pun terima kasih...
ceh..!..macam menang award terbaik je...kah3

hari tu masa perjalanan balik ke rumah masa nak cuti mid sem..
anak sedara aku bagi satu hadiah..seketul benda..
teruja nya aku ...yelaaa hari tu dyeorang anak beranak pergi Penang ..
aku mintak laa ole ole..

nak tahu apa yang dia belikan??
taraaaaaaaaaaa....


beli gula2 je wey..!
aku ulang...gula2....aku ulang lagi..gula2 je..!
hina nya aku...aku kurang manis lagi ke hah???..kah3
gula2 tu macam mint sikit..
tapi sumpah tak sedap...
percaya cakap aku..kah3
tapi yang comel nya,,gula2 tu ikut bentuk gitar...korang nampak tak??
comel kan??
mula2 tu macam sayang je nak makan...
tapi bila rasa...HAMPEH..!!

bertambah hampeh bila harga benda tu..
cuba teka berapa??
kalau korang betul aku bagi senyuman menggoda..kah3
harga nya RM 15.00....!!!
boleh percaya ke tidak??
benda sejembut tu aje harga punya mahal...
aku macam nak menangis...
mahal sebab keluaran Hard Rock Cafe Penang je..
tak berbaloi langsung..
tu baru harga gula2...
kalau harga air kotak dekat sana???
tak ke mencecah puluhan ringgit...kah3



note: Air mineral ada keluaran Hard Rock ke tak ek?? =P

No comments:

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.