Artis Kembali Dari Rehat...!!!

Salam 1 auw..auw...auw
kepada semua stalkers, silent readers dan semua orang yang membacanya....
Hafiz Jauhari dah kembali semula setelah menghilangkan diri selama 8 hari...
hahahaha...
bila jadi artis ni sibuk sikit..hahaha...
mesti ramai orang cakap aku perasan kan??..kan??..kan??..
tapi aku punya sukalah nak perasan artis ke perasan menteri ke kan??..
aku memang kuat berangan...biarlah berangan sampai kebintang walaupun kita hanya mampu lihat bintang tu dari tempat kita berdiri =)

macam - macam berlaku selama 8 hari tu...
tapi sebelum aku cerita serba ringkas apa yang aku buat...
aku nak ucapkan terima kasih kepada beberapa orang yang tegur aku di fb untuk update blog kerepek aku ni hah..hahaha...terharuuu...tak kisahlaa berapa orang..yang penting orang tu ikhlas...bila dah lama tak update blog..malas tu mula menjelma..tapi demi peminat yang dicintakan aku update semula....terima kasih juga untuk kakak roommate aku...rupanya dia baca blog aku...hahaha..terima kasih jugak dekat bezfren aku dari sekolah menengah yang rupa2 nya baca blog aku dalam diam...hahahaha... =)
senang cakap terima kasih dekat semua laa..macam menang anugerah pulak kan??..kah3

okey..back to the topic...
busy sebab apa??

- minggu lepas ada test ekonomi...dan dah dapat markah nya hari rabu lepas...teka aku dapat berapa???...aku rasa macam nak menangis sebab aku bangga dengan apa yang aku dapat..aku dapat 33 per 50...hahahahaha...okeylaa tu kot..sebab lecturer cakap okey...kecuali markah yang bawah 20 dalam ambang maut..paling tinggi untuk test 1 ni pon cuma 44...hebat..! =)

- minggu lepas ada interview Publishing dekat UPM...pengalaman yang baru..interview UPM Press... dapat air teh, karipap dan onde2 percuma..kah3

- cuti tahun baru cina ....harap je nama cuti tapi aku tak cuti langsung...sibuk kemas + masak dekat rumah...sibuk keluar dengan bezfrenz...rindu gila..lama tak keluar..luv u laa bezfren...

- siapkan esaimen...iaitu storyboard...kerja yang paling aku takutkan untuk sem 4 ni..dan nak siap pon..tinggal edit gambar ,gabung gambar, edit tulisan dan letak lagu akhirnya siap...

- bila dah habis cuti pulak,,broadband tak bayar lagi..dan baru bayar semalam....kenapa tak update semalam??..sebab aku tengah nak mula study DVD Photoshop aku tu..hahaha..dan kenapa aku update awal hari ni sebab nak tengok DVD tu malam ni...kalau aku ada mood laaa..hahahaha

Jadi welcome back hafiz =)

No comments:

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.