Artis Berehat =)

Salam 1 auw...auw...auw
aku nak rehat dari dunia blog ni kejap..
cewah..gaya macam artis je kan??..kah3
padahal tak ada orang nak baca pon blog kw ni hah...

esok aku dah nak balik Melaka...
esok aku terpaksa meneruskan hidup sebgai seorang mahasiswa UiTM =)
aku tak kan update blog beberapa hari ni ye??
sebab broadband aku aka modem aku tu rosak..
nak kena hantar bengkel..
nanti dah elok aku update semula...
jangan risau..
aku dah prepare tajuk untuk entri pemulihan..kah3

dulu kalau beruk aku rosak atau tak bayar aku pinjam orang..
tapi dah berumur 20 tahun ni aku matang sikit kot..
maluuuuu nak pinjam orang dah...
eh2...umur aku dah 2o tahun wey..
2o tahun...!!!...
percaya tak???
aku pon tak percaya..
selamat tinggal remaja...cewah..!!..kah3

okey laa..
korang jangan nakal2 tau...
jaga budi bahasa semua..
jaga tingkah laku..jangan gatal2..kah3
para stalker saya...tunggu saya update nanti yaww..??hu3
wah..rasa sedih nak tinggalka blog beberapa hari ni..
Blog adalah perkara wajib selepas Facebook merupakan benda yang aku wajib lawati setiap hari ,,masa,,saat dan jam ...
semua luahan terbebas di sini... =)

pesanan ini di bawakan khas dari Kotex dan Liberesssss =P

No comments:

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.