Artis Beli Hadiah Untuk Diri Sendiri ...!!!

Salam 1 auw...auw...auw..
hari jadi 24 Disember 2011
tapi hadiah baru sampai khamis minggu lepas...
iaitu 29 Disember 2011
dan baru sempat di update pada 2 Januari 2012...kah3

bapak loser kan???
biasalaa beli dekat internet kan...
untuk pengetahuan mak jah dan pak mat semua ..ni 1st time aku beli barang secara on9...
sebelum ni tak pernah..aku ulang..tak pernah..kan aku dah tadi kan tak pernah??
sebab aku takut barang aku tak sampai..takut kena tipu.....kah3
dan sebab paling utama aku tak berkenan barang apa yang dijual..kah3

masa nak beli ni aku pikir mengalahkan hakim nak tentukan Anwar Ibrahim tu salah atau tak..
kalah Siti Nurhaliza nak kembangkan SimplySiti dekat Indonesia dengan Brunei..
kalah Israel yang pikir strategi nak jahanamkan negara islam..
kalah K.Rajagobal pikir strategi nak kekalkan Piala AFF Suzuki tahun ni...
kalah semua laaa....
tak kan aku nak senarai semua kan??
nampak betapa peritnya??..kah3


disebabkan tak ada orang nak bagi aku hadiah lagi tahun ni seperti tahun sebelum ni..
jadi aku beli hadiah untuk diri sendiri..
sebelum ni aku beli kek sendiri je...
sebagai ganti kek aku beli cd PHOTOSHOP MALAYA....
aku beli dengan harga rm 320...PROMOSI beb..!!!
kalau harga betul dah nak dekat 500 kot..aku tak ingat laa...
lebih kurang macam tu laa...

korang pon tak nak bagi aku hadiah jadi aku beli sendiri...
ada beberapa sebab kenapa au beli..
kau ingat aku main beli je ke??
aku ikat perut tak makan beberapa bulan ..
yelaa nak beli guna duit PTPTN kan..kah3
semua orang tak tahu..
tapi tak kurus jugak aku ni...kah3

sebab aku beli adalah:
1. Aku belajar subjek photocommunication, aku belajar publishing dan aku belajar grafik & design sem 4 ni..jadi aku nak mahir sikit guna photoshop ni...

2. sebab PROMOSI..kah3

3. tutorial nya dalam BAHASA MALAYSIA. beb..!!..tapi tools2 dia semua tu dlm BI laa..ape laa..kalau 100% tukar BM aku pon tak faham..kah3...

4. Ada 6 CD + 1 CD Bonus ( ada 6 benda macam layer,corak ape kejadah lagi aku tak ingat..kah3) jadi berbaloi gila kot kalau beli dgn harga rm320..betul tak???kalau tak percaya tengok gambar bawah ni..


5. Boleh tahan mudah dan senang nak faham

6. untuk jangka masa panjang aku jugak..kalau tak untuk berniaga..untuk ilmu =)

7. aku tak ingat apa lagi sebabnya...kah3

menangis jugak laa aku keluar duit banyak macam tu...
tapi bila fikir2 balik banyak kebaikan dari keburukan nyaa jadi aku pon beli..
dari tunggu orang bagi hadiah yang tak pernah ada baik aku beli sendiri untuk sedapkan hati sendiri...betul tak ??? =)

tapi aku belum bukak dekat laptop lagi...kih3
nanti masa free dekat uitm aku bukak...
dekat rumah tak boleh fokus..kah3

2 comments:

  1. aq pn x penah org bg adiah mase besday... termasuk thn ni da tet thn aq menyambutnbya... dan bakal disambut lg untk kali yg tet tanggal 27 mac ni....

    ReplyDelete
  2. @faizulosman
    kenapa tet??..kah3..
    sama laa kita..hu3

    ReplyDelete

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.