Sunday, December 18, 2011

Belasungkawa Sebulan Pemergian...!!!

Salam 1 auw...auw...auw..
susana telah menyelubungi diri yang sedih...
nak menangis pon dah tak ada guna...
air mata darah tak kan mampu mengembalikan benda yang dah tak ada...

hari genap sebeulan fon sony ericsson aku hilang kena curi...
aku buat entri ni air mata dah bergenang je...
maafkan aku fon sebab aku cuai jaga kau...
maafkan aku fon kalau aku bukan tuan yang baik...
maafkan aku fon sebab aku selalu marah2 dan baling2 kau sesuka hati aku..
aku akan ingat segala kenangan manis kita selama 4 tahun...
lama tu tau...

sekarang aku ada pengganti kau...
aku bukan tak suka dengan pengganti kau ni..
tapi macam mneyusahkan aku je..nak MMS tak boleh,,nak tukar sms alert tak boleh,,nak terima MMS tak boleh..macam2 hal laa..aku nak tukar laa fon ni..
tapi duit tak de pulak..macam hal2 sekarang ni..
hurmmm..

aku masih tak dapat kenyataan yang fon aku dah hilang..
sebab kena curi dengan budak kampung yang tak ada otak...
fon yang dah buruk macam tu pon nak curi...

malam tadi aku mengis ingat kau fon..
kalau kau orang dah lama kau terharu agaknya aku buat entri ni untuk kau...
tapi kau cuma benda...
benda yang tak bernyawa...
tapi kau benda yang memberi aku nyawa untuk melalui hari2 bersama kau fon...
kau nafas aku...tapi bila kau hilang...nafas aku pernah terhenti...

fon semoga kau abadi bersama tuan baru kau...
aku tetap merindui kau sampai bila2 fon...
aku harapkan kau pulang...
walaupun tu tak kan mungkin...
tak akan pernah berlaku...

=(

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...