Saturday, December 17, 2011

Kereta Selam Malaysia Pertama Di Dunia ...!!!

Salam 1 auw...auw...auw..
dan selamat pagi kota ilmu Lendu dan kawasan yang sewaktu dengannya...
hari minggu selalu jadi igauan yang ngeri buat aku...
nak buat apa tok isi masa kosong ni??
study??..tu bukan hafiz jauhari laaa..kah3
nak tengok movie??...tak kan nak buat benda tu satu hari je??
dengan broadband dah nak sampai limit lagi...
tinggal berapa hari je lagi nak cuti mid sem...
ada 1 esaimen besar nak kena hantar...
tunggu aku buat nnati..kah3

nak buat entri pasal Ariff Alfian yang kahwin gay dekat luar negara tu tapi dah kecoh satu malaya...kah3
kalau nak kahwin tu tak payah laa nak pakai baju melayu siap bertanjak segala bagai..buat malu je..tapi katanya dah kristian...
kalau dah gay sangat tak perlu nak kahwin segala...bercinta sudah...
tapi kalau batang tu gatal sangat nak kahwin..kahwin senyap2..tak perlu nak havoc segala bagai...otak pandai..tapi hampeh..!..aku pon bukan baik sangat...banyak buruk nya..tapi saja nak hangatkan situasi..kah3

jadi sebelum tu aku nak tunjuk 1 gambar ni..
kapal selam di dunia..
malaysia pon ada..
bapak hina gila gambar ni wey...!
kah3


PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...