Wednesday, November 30, 2011

Neelofa Bercinta Dengan Nazmi Faiz (Pemain Bola Sepak) dan Ceburi Bidang Nyanyian...!!!

Salam 1 auw...auw...auw
hari ni nak cerita tentang benda lain sebenarnya tapi lain pulak jadi..kah3
tapi tak pe laa.
cerita ni tentnag Neelofa..
siapa suka Neelofa angkat tangan??..tutup sikit bulu ketiak masing2 tu ye??..kah3
aku tak berapa minat dia ni sebenarnya..
aku minat dia dari segi pakaian dia..
sebab setakat ni tak ada lagi pakaian dia yang sedih..!..kah3
kawan sekelas aku pulak minat si Neelofa ni hah..
sibuk tunggu update Twitter si Neelofa ni hah..
untunglaa kau Neelofa..

tu bukan tunjang perdebatan 211 jam tanpa henti kita pada hari ni..kah3
tadi godeh laa satu portal hiburan ni hah...
aku ni dah laa tak minat bola..Neelofa pon tak minat..
tapi disebabkan nak carik trafik punya pasal..aku gagahkan update jugak..
nampak aku sedang jahat??..kah3

dekat facebook katanya Neelofa ni keluar dengan si Nazmi tapi tak tahu bila dan dimana..
dan katanya si Nazmi ni memang buah hati Neelofa..
budak si Nazmi ni dah laa baru 17 tahun..SPM pon tak ambil lagi..
Neelofa ni pulak masih study dekat kolej..
tapi macam janggal kan??
kalau bercinta pon macam tak kan kekal lama je??
opppsss..!..tangan terlepas nak menaip...hahahaha *gelak jahat Joker dalam Batman*
hurmm..
suka hati kau laa dek nen oi..
tapi ingat sikit..
masing2 baru nak naik..
tak perlu sangat laa bercinta ni...
fokus dulu dekat karier masing2 dulu...
eh..tapi ape cer sekarang Rita Rudaini dengan suami dia sekrang ek??

dan yang terbaru pulak..
Neelofa ni akan menyanyikan lagu tema filem Taiko..
dia kata lagipun dia pernah belajar vokal dulu..
dan kata dia tak akan serius dalam bidang nyanyian ni..
sekadar mencuba =)


PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...