Thursday, November 17, 2011

Anuar Zain Buat Pembedahan Reshaping Muka...!!!

Salam 1 auw...auw...auw..
dah lama kita tak bercerita tentang artis kan??
aku pon kadang2 jemu..kah3
tapi nak tahu jugak perkembangan semasa ni..
baru baca satu artikel ni..

macam tak percaya Anuar Zain buat muka dia tu..
patut laa tegang dan muda senantiasa je..
cemburu aku...!
tapi orang ada duit boleh laa buat pembedahan ni..
pengakuan pembedahan tu masa majlis makan malam bersama APA (Artis Pencinta Alam) dan Sultan Perak dekat PICC, Putrajaya hari tu..

tapi dia cakap tak buat pembedahan plastik atau suntik botox untuk kekalkan kejantanan dia tu..kih3
tapi ambil suppliment omega yang baik untuk kulit..dia jugak tengah amalkan makanan berasaskan herba..

Harga??
dia kata bergantung tempat..
tapi mestilah mahal kan??

nak buat jugak laa..kih3



PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...