Monday, November 14, 2011

Universiti Teknologi Mara (UiTM) Terus Dikutuk Kaum Lain...!!!

Salam 1 auw...auw...auw..
hari kena update jugak blog..
padahal penat..
sebab agih2 kad jemputan dekat sedara mara yang dekat..
sampai ada sedara bau2 bacang pon baru tahu tadi...
eh2...bukan aku kahwin....abg aku yang kahwin...
dia gatal...kah3

tak pe2..
jom tengok gambar dekat bawah ni..


kalau nak besarkan..tekan je gambar tu...

dah baca??
marah wey..!!!..aku ni dah laa tengah belajar dekat UiTM..
marah ni..
tapi malas nak lebih2...

tapi apa yang kau pelik..
nama nya macam orang Cina tapi bila dia buat/ tulis benda tu kenapa macam orang melayu yang buat??...
orang Cina ni memang fasih BM ek??
sampai kata2 carut tu pon BM jugak..
rasa macam tipu je..

tapi2 apa pon..
x puas hati....!!!


PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...