Saturday, November 5, 2011

Komen, Kutukan, Pujian Anugerah Skrin 2011 ...!!!

Salam 1auw...auw...auw..
semalam ramai giler...giler...giler..
yang update tentang ASK2011...
naik jemu pulak..kih3...
tapi tadi ada orang IM aku dekat fb cakap suruh komen tentang ASK 2011 tu..
amboi3...dah macam pengkritik industri seni pulak.......
rasa macam artis yang tak dapat datuk je..kah3
arigato gozaimas kepada semua peminat saya.
saya tak sangka sebenarnya...*gaya pelakon drama terbaik....tapi patutnya aku yang dapat..sebab apa???..cuba tengok link atas tu..cucuk mata baru tahu...kah3*

Baiklah..tanpa membazir air liur...
cekitdot sedikit komen dari aku..
sebab ada yang dah tak ingat..hu3

1. Perjalanan berlaku dengan baik..tapi kadang2 meleret ...naik menyampah pulak....tapi korang perasan tak kali ni pada yang menang tak bagi ucapan??..HAH..!..ni yang bagus...!..tak ada siapa yang nak dengar kau berucap....dapat trofi dah boleh balik tempat duduk semula...paling kurang mesti ucapan tu.."terima kasih kepada peyokong dan peminat sy..bla..bla..bla.."....tak payah cakap pon okey je kitaorang....

2. Pentas dia terbaik...!...lawa dan kemas..baru laa nampak macam anuerah sikit..kalau tak macam pentas sekolah menengah je....

3. penonton lembik....!!...kau kalau tak nak tepuk tangan duduk rumah je laa lagi bagus...biar yang tercalon je ada...ni bukan majlis agama tak payah tepuk tangan...

4. pakain artis paling menyampah adalah Alyah..sorry pada peminat Alyah..ni komen untuk malam tu je..kih3..pakaian masa buat persembahan tu...pakai baju singkat paras peha..tahu laa peha tu gebu...tapi tak sopan laa der...dah laa pakai selendang..apa moftif pakai selendang tu??...menyemak...Jac tu pon lagi sopan aku tengok...Shila Amzah tu okeylaa...

5. Penyampai anugerah terbaik jatuh kepada pengacara 999 tu..tabik srping..!!...pandai dia kawal bila iPad tu buat hal..tapi bedebar jugak aku..kah3..

6. iPad ??...erk??...macam tak sesuai pulak..entah laa..pada aku macam tak kena...

7. hos untuk malam tu tak menjadi...ANTARA yang terburuk...teringat masa Nazrin dengan Fazura dulu..hambar..ngantuk..bosan...Rozita tu jadi pelakon je r..kesian tengok Ally tu bawak acara tu 'sorang'...Ally pon bawak lawak bodoh...oooppppsss..!...Neelofa tu tak sporting langsung...layan laa Ally tu...ni senyum je..tahu laa senyum kau tu lawa...kih3..

8. Persembahan pon sikit je...okey dah tu..kalau tak orang ingat nanti Juara Lagu pulak..kah3..tapi..bila persembahan Najwa ,, Awi dengan sapa lagi tu mikrofon tu tak berapa el0k laa...

9. Untuk laman web ASK....pada fiz okey...tak ada masalah..tapi apa yang fiz tak puas hati tu kenapa cuma Kilafairy,Tiz Zaqyah, Scha, Nora Danish, Liyana Jasmay je yang terpilih untuk pemilihan award apa ntah..Shine award kot??....macam mana 5 orang ni dipilih...

10. korang pikir laa sendiri...kah3




Hafiz: tak ada yang sempurna dalam dunia ni =)



PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...