Wednesday, November 2, 2011

Artis Perokok Tegar...!!!


Salam 1 auw..auw...auw..
hari ni hari yang sangat penat..
sebab buat benda yang sama yang kita tak minat...hu3
luah perasaan ni...

tapi sedar ke tak yang kita akan luar perasaan kat mana??
semua mesti tahu kan??

peh..!..nampak letup tak mukadimah entri kali ni??
saja nak berpuitis sikit..
nampak plastik tak??..kah3..


sebelum tu tengok dulu gambar bawah ni..
cekitdot..


nampak tak jenama rokok dekat atas ni??
kalau ada dekat pasaran dah lama aku beli...
caya tak??...yup..!..aku bukan penghisap rokok yaang berhasap hasap hasap hasap hasap tu
yang keluar macam serombong kilang tu tapi aku penghisap rokok hidup...lagi sedap...!..apa??..rokok hidup??..aku tulis rokok hidup ke??....kah3??

tapi sekarang ni aku penghisap rokok facebook je..
rasa macam kentut tak bunyi,,lapar tak basah,,tidur tak kenyang,,menyanyi tak kelaur suara je bila tak on9 fb untuk sehari..
rasa macam love Ramlah Ram tak hidup masa Juara Lagu tu je..*apa kena mengena??..kah3*

betul tak??
jadi ikutlah pesanan mak hayam..
rokok membahayakan kesihatan
majulah sukan untuk negara..!!

=P

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...