Thursday, October 13, 2011

Artis Baru Qalisha - 1Januari Official Video

Salam 1 auw...auw..auw..
hari ni baca paper Metro..terus gigh cari lagu Qalisha ni..
artis baru keluaran Ajai..kah3..
syarikat Wake the Baby tu laa..

cantik orangnya..ada pakej..
boleh jadi pelakon hu3..
muka dia ada iras sikit Cher Lloyd..sikit je tak banyak..hu3

lagu dia pada fiz tak melekat dengan fiz..hu3
tak tahu pulak dengan korang kan??

jom cekitdot...


Lagu Baru 2011 Malique ft. Jamal Abdillah - Aku Maafkan Kamu...!!!

Salam 1 auw...auw...auw...auw
lagu ni fiz 1st time dengar dekat HOT fm..
baru2 ni balik dari Bandar Jb..
dj tak bagi tau nama lagu + artis tapi fiz tahu yang nyanyi tu Jamal Abdillah..
dah habis lagu tu baru tahu..hu3

sekali je dengar dah 'melekat'...
rentak yang lain dari lain untuk Jamal Abdillah..
dengan serak2 basah nya..
SEKSI...kah3

jom cekitdot..!


Model Runaway atau Catwalk di atas Treadmill...Satu sahaja yang selamat...!!!

Salam 1 auw...auw..auw..
tadi kawan post satu video dari America's Next Top Model..
sangat cemas + lawak..
sebab model kena jalan atas treadmill tu sambil pose..
malas nak cakap panjang..bukan korang baca pon..kah3
jom serang..!!!


PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...