Friday, August 5, 2011

Yuna Cover Nirvana - Come As You Are

Salam 1 auw..auw..auw..
jom kita dengar...
beza sikit dengan lagu asal...
tapi masih boleh diterima...
boleh laa...jadi kita cekitdot...






Noraniza Idris Kahwin Di Johor Bahru?

Salam 1 auw..auw..auw..
dah lama tak cerita tentang artis...hari ni fiz bukan nak mengata atau mengutuk sebab bulan Rmadhan kan??..bulan puasa ni kena tapis sikit cerita yang nak dihebohkan...tapi kali ni fiz nak cerita yang benar ...

hari ni fiz nak cerita yang Noraniza Idris dah nak kahwin dengan seorang ahli perniagaan..
pada 1 Oktober 2011...sebelum ni kan kecoh yang dia rapat dengan seorang ahli perniagaan tu??
ramai betul peminat Noraniza ni kan..hu3...katanya kan dibuat besar besaran dan jemput semua media...hebat laa macam tu...

insyallah perkahwinan ni nanti merupakan perkahwinan yang ketiga buat dia...fiz doakan yang baik2 je..orang nak bina masjid kan???....



Hafiz: teringat Noraniza Idris jadi juri Pertandingan Ratu Pondan.....

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...