Sunday, July 31, 2011

Bola Membawa Kematian ...!!!

tu dia...
baru jumpa gambar ni....ni kiranya penutup untuk entri untuk hari ni kot??..kah3..
mcam dah tak lama je kan??..kih3
tak de laa..fiz pon 0n9 dekat runag tengok tv ni je...bateri dah habis,,,malas nak ambil charger

baiklah..
gambar ni fiz ambil dekat fb..fb sape??..tak sempat nak terjah..kah3..
jadi
fiz bukan nak ulas tentang kekalahan bola hari tu dan bukan jugak nak cakap tentnag fakta kesihatan sama ada bola membawa kebaikan atau kebrukan tapi nak tunjuk gambar yang agak pelik..kah3

cekitdot..
hebat tak??
gergasi punya...!!!

Review Novel : Ceritera Rindu | Leeya Myra

Salam 1 auw..auw..auw..

Hari ni fiz nak cerita tentang novel yang fiz dah baca…dah lama habis tapi baru sempat hari ni nak update..hu3..biasa laa beruk hilang macam ni laa jadinya…kah3

Novel kali ni novel lama…tak mampu nak beli..kah3..novel nya adalah Ceritera Rindu yang ditulis oleh Leeya Myra…ni dari dari Alaf 21..novel ni cetakan pertama tahun 2009….lepas tu dah tak ada cetakan..

Pada pendapat fiz novel ni okey laa…dia lari sikit dari jalan cerita yang biasa kit abaca…tapi bila baca prolog dalam novel ni kita dah tahu sikit macam mana jalan cerita nya…pada fiz kalau penulis ni tak buat prolog macam tu baru menarik sikit kot…tapi tak pe..ni pon okey jugak…

Sebab kahwin bukan atas dasar cinta tapi dendam kematian orang tua dia..tapi akhirnya rahsia terbongkar dan suami dia tinggalkan dia…tapi masih menjalankam tanggungjawab sebagai seorang suami…dalam novel ni tak da laa aksi yang mendebarkan sangat…tapi fiz “skip” baca bahagian kejahatan yang dibuat..rasa macam tak perlu nak baca..kah3…fiz cuma nak tahu apa yang berlaku lepas tu…hu3..

Tapi kadang2 dalam novel ni dia timbulkan nostalgia dengan berutus surat..hu3..COMEL….!!! =)




PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...