Friday, July 22, 2011

~Menangi Laptop Apple Dengan Mudah dan Segera...!!!...~

Salam 1 auw..auw..auw..
kepada sesiapa yang nak menang Laptop Apple dengan mudah??..!!!
cepat2...senang je...
sesiapa pon boleh menang..!!
bukan tipu ni...!!
tapi sekarang ni dah realiti...jadi tak payah sedih dan jeles dengan orang lain..

tapi bukan menang sebab sertai pertandingan..
sebab apa??
korang boleh buat sendiri tau...!!!
macam mana??
korang tengok gambar bawah ni dan aplikasi sendiri....kih3

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
taraaaaaa......







amacam??
boleh buat sendiri kan???
hehehehehehe
semoga berjaya...kih3


Hafiz: bukan setakat apple...strawberry pon boleh...kah3

~Gambar Curang Di Dalam Peti Sejuk...!!!~

Salam 1 auw...auw..auw..
sekarang ni semakinmenjadi-jadi...macam2 jenis curang...
bila curang siapa yang patut dipersalahkan???..cuba cakap??
kadang2 kita tak boleh nak salahkan orang lain...kita kena cermin dulu diri kita..
okey??

pape pon jom tengok gambar curang buah oren ney hah..
kelakar..!!!
cekitdot...





Hafiz: curang adalah seni...kih3

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...