Friday, May 27, 2011

~Rozita Che Wan Mengaku Bercinta Dengan Shahir | Shahir Menafikan...!!!~

Selamat malam dan salam 1 auw..auw..auw..
hari nak update entri sikit..
tentang isu yang semakin hangat membakar montot..kah3
apa lagi kalau bukan isu percintaan umur songsang ni...erk??..macam mana tu??..kah3

sekarang ni Rozita Che Wan dah mengaku dengan sebahagian media yang dia memang sah bercinta dengan Shahir...yang pelantun lagu Luar Biasa tu...
wah..daring sungguh cek Rozita kita...

dyorang ni dah rapat setahun lepas..
baru2 ni lepas sebuah acara anugerah dekat Genting Highlands dyeorang kluar sama2..
ada yang nampak jugak dyorang ni tengok wayang bersama..
siap pegang tangan..!! ..sweetnye..!!

disebabkan ni kecoh 1 malaya dibuatnya..!!
semua peminat si Shahir ni mengamuk..yelaa...nak bercinta dengan orang yang umur nye jarak 16 tahun...fulamak..lama tu...
dah laa janda pulak tu kan..
sampai mak bapak si Shahir ni buat pengakuan yang Shahir dan Rozita tak akan pernah bersatu..
huih....seram jugak ni...

bagi Shahir pulak..dia mengaku ada keluar tengok wayang bersama-sama tapi bukan berdua dan tak oegang tangan pon..!!

dia jugak menafikan bahawa Rozita hanya bergurau je..
bila asyik di provoke orang je...lama2 ozita pon mengaku dyeorang ni bercinta biar isu ni selesai..
tapi sebliknya pulak..
lagipun Rozita ni orangya suka melawak..

bila ditanya tentang komen mak bapak Shahir yang cakap dyeorang ni tak kan bersatu tu macam mana??
dia kata tak mungkin mak bapak dyeorang cakap macam tu..
sebab dia kenal mak bapak dia..
WAH..!!..kelas stetmen kau..
retiss sangat..

dia pon tak boleh komen panjang2 tentang komen mak bapak dia..
sebab masa tu dia tak ada pon disamping keluarga...
jadi mana satu yang betul ni??
BERCINTA KE TAK??

ataupun ni ada muslihat??
muslihat apa??
sekarang ni kan filem Shahir tengah tayang..jadi takut ganggu kelancaran filem ni..
dia tak ngaku laa...takut jatuh pulak filem tu kan..
mana tahu lepas tamat filem tu baru Shahir tayang???





Hafiz: teringat dekat Maizawati bekas isteri Akhil Hayy yang kahwin dengan laki muda..kah3 =)

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...