Tuesday, May 10, 2011

~Single Lagu Gula - Gula : Suka Gitu...K-POP/M-POP ~

WAH..!!!!
CERITA PANAS NI..!!!
hari tu fiz buat entri tentang group laki tu kan??
semua dah dengar??
kalau ada yang belum boleh semak dekat entri fiz yang sebelum ni..
sekarang tentang group perempuan ni pulak..
dah buat pelancaran single uollss..
tajuk lagu diaorang adalah SUKA GITU...
tajuk dah cukup gedikdan macam menarik...
tapi bila dengar..........hampeh..sorry ea peminat gula-gula ea???

bila dilancarkan??
pada 5/5/2011...
di mana??
Di Kelab Sri Damansara Kuala Lumpur..

mesti semua tak sabar nak dengar kan??
jemput laa menghayati ea??



dah dengar??
ramai yang kutuk mereka dekat fb bila keluar single ni...
apa pendapat anda semua??
ada yang kata menari pon tak betul setakat tayang tuut je..
ada yang kata lagu tak sesuai dengan tarian...
ada yang kata lagu tak menarik pon??..
macam2 lagi laaa...
sedih dengar nya,,,,
huhuhu..




Hafiz: Indonesia pon ada group macam mereka...kalau Malaysia M-POP...dekat sana I-POP...Singapura tak nak buat??..huhuhu

~Konsert Siti Nurhaliza Di Indonesia...Malaysia???~

Selamat malam dan salam 1 auw..auw..auw..
hari ni mulakan entri dengan Siti Nurhaliza...
semalam penutup dengan Siti Nurhaliza jugak...
bosan??...
tak pe laa...sekali sekala je ni pon..kih3

hah..
tanpa berdolak dalih fiz nak cerita tentang konsert terbaru Diva sorang ni
TERKINI...Siti akan mengadakan konsert tebaru nya di Indonesia...
lama dia dah tak buat konsert dekat Indonesia,,,
kali terakhir dia buat adalah pada tahun 2007 dekat Makasar..
tapi kali ni dia akan buat di Jogjakarta,,Banjarmasin,,Padang dan Jakarta..
bila??..pada 1 - 7 Julai..
padat kan???
hebat laaa siti ni..

katanya bukan dia nyanyi sorang2 je..
ada dua artis Indonesia yang dibawa iaitu Opick dan Erwin Gutawa...katanya artis ni dipilih oleh pihak penganjur..tengok tu..walaupun siti duit dia berkepuk..kepuk tetap ada pengajnur...mampu??
dan dengar khabarnya temanya adalah konsep ketuhanan...
tapi belum pasti lagi ye...

wah..seronok laa rakyat Indonesia ea..
tapi macam mana dengan rakyat Malaysia pulak??
demi mengelakkan berat sebelah atau pilih kasih..
siti akan buat konsert untuk rakyat Malaysia lepas raya..!!!
hah..!
seronok tak??

fiz rasa nak pergi laaa....
kali terkahir pergi konsert dia dekat Bukit Jalil yang ditaja oleh HOTLINK tu...
tak ingat bila...
hehehehe..
tapi fiz pergi kalau ada duit..
tapi kalau ada orang nak taja okey jugak???...kih3
ada siapa nak ikut??????????????
dah siap jadual awal2..kih3







Hafiz: semalam marathon you tube lagu2 Siti... =)

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...