Monday, May 9, 2011

~Lagu Terbaru Inggeris Siti Nurhaliza 2011...(TEASER)!!!!

HAH..!!!
masing-masing cepat je bukak new tab ek??
pantang betul kalau cakap tentang Siti Nurhaliza..
hehehehehe..kalau fiz pon sama laaa...kih3..
tapi fiz tak tau laa peminat nombor berapa kan???yelaa semua sibuk nak jadi peminat dia nombor 1 kan???

dah2..
makin melaut nanti...
sumber yang baru dan boleh dipercayai,,katanya album Inggeris siti akan dilancarkan pada bulan Jun dan bukan bulan Mei..
ni orang kata..jangan salahkan fiz kalau tak sama apa yang berlaku okey??

jadi bagi menghagatkan suasana dan gimik..
siti ada perdengarkan sikit teaser dari album dia tu...
kalau tak silap eksklusif di HOT FM..!!!
tapi rakaman dari fon siti..tu yang audio kurang sikit..hehehehehe

jadi dengar je laa..



jadi amacam???
ni belum tentu jadi single album tu...
ramai yang kata ada macam ala2 Britney Spears masa awal2 kemunculan album dia..
betul ke??

tapi nantikan kehadiran album terbaru Siti...!!!!







Hafiz: nak tahu tak??...Siti Nurhaliza adalah penyumbang suara yang ada "yeah..yeah..yeah" dalam lagu Karma,, Faizal Tahir.....ni pengakuan FT okey??..!!

~Gambar Lucah Lelaki...!!!~

Selamat Malam uollss..!!
dan salam 1 auw..auw..auw..
malam ni nak buat entri panas sikit dari biasa..
bukan fiz mencari publisiti tau..
tapi gambar yang fiz akan tunjukkan ni mesti ramai yang tak faham
dan apa yang sebenarnya gambar ni..kih3

mesti ramai yang tak sabar nak tengok kan??
apa lagi terjah laaa...!!


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

hah..!!
amacam??
tergamam tak??
mesti tak faham kan??fiz pon tak faham
...
tapi yang lagi pelik nya...
kenapa lelaki dalam gambar ni pose lain macam ek??
prasan tak??
menimbulkan syak wasangka je..kih3

tapi kelakar gambar ni...




Hafiz: lonely..

~Cheryl Samad Sudah Berkahwin..!!!~

Hari ni fiz mulaka entri dengan perkahwinan seorang artis atau selebriti..
siapa lagi kalau bukan Cheryl Samad...
kenal tak??
ke dah lupa???
alaaa...yang hist MuzikMuzik tu??
host AJL???..
ingat tak??
bagus kalau dah ingat...

tapi mesti ramai yang tak pasti kan??
betul ke dah kahwin??..
jawapan nye adalah betul..!!!
dia telah berkahwin dengan seorang muallaf yang bernama Ng Ping Ho,,38 tahun..
dan Cheryl pulak 30 tahun..setelah dibahagi,,darab,,tambah dan tolak...jumlah perbezaan umur mereka adalah 8 tahun..betul tak??..kih3..
umur tak penting..kalau hati dah takdir nak buat macam mana kan??

diaorang dah kahwin pada 30 April lepas..yang diadakan di Holliday Villa, Subang Jaya secara sederhana...
dan sebab kenapa perkahwinan ni tak dihebohkan adalah sebab Cheryl tak jemput media..
hal ni disebabkan pihak lelaki tak selesa..
yelaaa...suami cheryl kan berbangsa cina...
jadi mungkin tak suka riuh rendah macam dekat pasar malam bila kahwin..
ramai jugak rakan artis yang tak dijemputnya....
tak pe laaa..
hak masing nak jemput ke tak perkahwinan seseorang..dan sekarang semua dah tahu yang Cheryl dah jadi isteri orang yang sah..!!
dan katanya nanti akan diadakan resepsi untuk media dan peminat jugak..
tapi tak tahu lagi ye..



tu laa suami cheryl...dari gambar ni kita dapat agak yang cjeryl dah kenal lama dengan lelaki ni...nak tengok gambar lagi??..tunggu resepsi penuh nanti...kih3


Hafiz: perkawinan campur =)

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...