Saturday, May 7, 2011

~Rozita Che Wan Muka Buruk dan Busuk...!!!~

tadi dah entri tentang fakta dan isu semasa kan??
sekarang kita beralih kepada hiburan pulak...
dah lama tak bergosip kan???
kih3...
tapi ni gosip yang bermakna...
jangan risau...
bukan fiz mencari publisiti tau..kah3

dari tajuk tu bukan senang tau nak tengok cek rozita kita tu dalam keadaan yang buruk,,kotor dan busukk..!!
macam mana??
cuba laa tengok tv3 cerita Dosa Siapa sekarang ni..!!!!!
sebelum ni dia mekap tebal je kan??
tapi sekarang mekap tebal jugak tapi buruk laa..
lopak sana sini muka dia...
tapi fiz tak berkenan sangat sebab solekan nye macam kurang menjadi sikit...betul tak??
tak nampak real sangat...
tapi berbaloi laa untuk tengok muka dia lain dari yang lain...
jom tengok tv3 sekarang atau tengok gambar bawah ni pon jadi..kih3


Hafiz: bersungguh cek Rozita kita menidakkan hubungan dia dengan Shahir dalam Utusan hari ni.... =)

~Uptown Baru Untuk Melaka...!!!~

Selamat malam uollss..
dan salam 1 auw..auw..auw..
malam ni fiz buka entri dengan fakta yang menarik dan khabar baik untuk semua..!!
khabar baik kenapa??
sebab Melaka...atau Alor Gajah atau lebih spesifiknya adalah Lendu..!!
akan ada Uptown sendiri..dari 8 malam sampai 12 malam...
dalam UiTM tu sendiri...
amacam??
gempak tak???
nak tahu maklumat lanjut boleh tengok keratan akhbar ni...
=)
Hafiz: Afif AF dah keluar..!!....dunia tak semestinya berada di atas...

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...