Monday, May 2, 2011

~Peraturan Di Bilik Air Awam...!!!~

Selamat Malam dan salam 1 auw...auw..auw..
hari ni sangat sibuk sebab dari pagi kerja masak je...
gila betul laa..
menu yang paling gempak adalah Ayam Kampung Golek dan Sos Seksi...
hah..!!..gempak tak???....siapa yang gigi tak kukuh tu jangan nak mimpi makan ayam tu laa...
yang sos dia tu tak tahu nak letak nama apa..kih3...
nak tengok gambar??
tak sempat nak ambil..
nak update ni baru teringat sebab terdesak dan kepenatan sangat maka lahirlah...
entri ini..!!!

hah..!!..amacam??
gempak tak peraturan dia??...
fiz pon geli jugak sekali pandang..kah3...
tapi peraturan yang akhir sekali tu meriah pulak...
seronok semacam je..kih3






Hafiz: penat....

~Video Clip Karma - Lagu Terbaru Faizal Tahir 2011~

Sedang godek - godek you tube..
rupanya dah keluar video clip terbaru Faizal Tahir ni...
lagu KARMA...boleh tahan sedap lagu ni..
hari tu ada dengar dekat radio...
video dia agak memuaskan...
tengoklaaa...



amacam???
first tu mesti pening sikit kan video dia sebab apa kena mengena dengan karma nye kan??
tapi akhirnya......








Hafiz: mungkin ada yang dah buat entri ni tapi fiz nak buat jugak..!!!

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...