Tuesday, April 12, 2011

~Pakaian Artis Wanita di Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2010~

Selamat malam uollsss...dan salam 1 auw...auw..auw...
malam yang syahdu ni fiz nak cerita tentnag fesyen artis yang dapat dicari...
tak yang banyak2...berat nak upload..kih3..

siapa kata demam ABPBH dah habis....
yang juara tu tahniah laaa..
tapi sekarang nak cerita tentang lain pulak...
jom kita terjah baju siapa yang kena..!!!



Gaun pertama ni di pakai oleh Juliana Evans,,awek baru kepada Zizan Raja Lawak...fesyen macam ni boleh laa dikatakan baru di Malaysia...pada fiz tak sesuai sangat..nampak dia macam tua laaa...kalau dia buang yang labuh tu nampak lebih ok kan??...kalau nak buat macam tu...yang belah dalam tu labuh sama panjang...mesti lagi cantik.....


Hah..!!..kenal tak siapa ni??..cuba tengok bibir tu..macam artis siapa???...tak kenal jugak??...nama glemer dia Kilafairy...macam fairytale dah aq tengok...kah3....dia ni anak Rohana Jalil.....cuma guna 1 kain dan 1 warna sahaja..diselitkan manik di lingkaran leher kalau tak silap....tinggi kan nampak orangnya??...lawa baju ni sesuai denagn dia yang kurus tu.....


yang ni pulak siapa tak kenal kan??..Aida Aris..!!!...cantik sangat semenjak dah menjanda ni...padan sangat baju tu dengan dia...fiz suka flow bawah dia tu....yang dekat pinggang tu macam Arab sikit kan??...tapi kalau handbag warna hitam lagi menyerlah...nampak tenggelam handbag tu....

ni kalau siapa tak kenal tak tahu laa kan...Ratu Kontroversi Malaya..Fasha Sendat..!!...eh salah...nanti kena saman baru tahu....sekali lagi...Fasha Sandha...!!!...sekali [andang gaun ni macam gaun pengantin kan??..betul tak???...ropol bawah tu sangat lawa..kemas je....handbag warna merah dia sangat menonjol..!!!..LIKE...


The most vogue dress in Malaysia is Fara Fauzana..!!!...sangat lawa......siapa kata peha besar tak boleh gayakan gaun yang MEGA macam ni...masa dia ambil award sangat lawa bila gaun tu bergerak ikut flow....sebelum ni dia pakai ala2 jubah kan??...kali ni sangat berbeza Fara Fauzana.....ditambah lagi handbag kecil yang comel tu...antara lima ni fiz pilih baju Fara Fauzana...!!!


kalau anda pula bagaimana???






Hafiz: esok bakal buat presentation tentang "Divorce among Celebrities In Malaysia - 2010"..nantikan update esok...!!!

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...