Friday, March 25, 2011

~Sohaimi Mior Hassan dan Erra Fazira Berduet~

Selamat petang uolls dan salam 1 auw..auw..auww...!
sambil buat kerja petang ni fiz nak cerita laa sikit kan..
tak nak dengar??..dengar je laaa...

lepas meletop kebabom dengan lagu kalau berpacaran tu,,dia nak buat lagu baru yang ada unsur humor dan situasi alam rumahtangga dengan Erra....yelaa Erra kan dah kahwin sampai da nak anak dua..bahagia laa tu..kih3..

Erra kata ok je tapi disebabkan syarikat rakaman mereka yang berbeza menyebabkan beberapa kesukaran pulak dah...tapi kenapa nak cari Erra je??...sedangkan bertaburan artis yang dah kahwin..mungkin sebab nama Erra dah naik semula kan???..ada perasan tak??..kih3

tak kisahlaa kan...
huhuhu..
dia bagi keterangan masa pelancaran album dia yang terbaru iaitu Kalau Berpacaran...The Album dekat the Garden...
macam tajuk filem ... Dalam Botol pulak..kah3..dah2
dalam album ni ada lagu lama yang diberi nafas yang baru dan ada beberapa lagu baru..
kulit album nya kelakar laa bagi fiz..kih3

dalam sidang tu dia ada cerita sikit yang lagu kalau berpacaran tu sebenarnya cuma berdua je iaitu Sohaimi dan Altimet tapi bila dah habis buat rakaman Altimet cadang masukkan suara perempuan...tup tap tup tap...Ana Raffali laa perempuan tu....




Hafiz: tiba-tiba teringin nak tengok ... Dalam Botol

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...