Saturday, March 19, 2011

~Lagu Baru Black Mentor - Dewi Aleeya~

Selamat malam dan salam 1 auw..auw..auw...
blog fiz ni semakin menggila dah...
macam-macam berlaku..
malam ni fiz pon sedang berusaha keras menyiapkan kerja dan presentation untuk hari isnin ni...
nanti fiz tunjukkan ea..penat tau..huhuhu

dah2..
tadi petang fiz dengar HOT fm..
dengar lagu baru Black..
agak semacam je lagu dia..huhuhu..
fiz tak berapa suka sebab macam lagu zaman-zaman dulu..
dalam kategori Sinar FM punya lagu..kih3..

tapi ada juga yang minat lagu ni kan..
hah..
dengar laa lagu ni..
dan taraaaaaaa....




fiz sediakan lirik lagu sekali..
karaoke laa sendiri..kih3

Apabila jendela terbuka
Terbongkar segala rahsia
Betapa indah semua
Kewujudan yang tercipta
Senyummu Dewi Aleeya
Indah nan mempersona
Sanggup ku telan selaut bara

Ku tak menghiraukan
Apa tohmahan terhadap dirinya
Ku yakin percaya
Kerana ku tahu kau dewi hatiku

Chorus
Kau Dewi Aleeya
Tiada duanya
Hanya kau yang satu
Kau Dewi Aleeya
Dambakan selalu
Penyeri di istanaku




Hafiz: masa dah semakin suntuk....

~Ahmad Dhani hampir di bom...!!!~

Pagi semua..!!!
tadi fiz baca surat khabar...
dah lama tak selak surat khabar ni..huhuhu..
tapi apa yang pelik nyer..
Ahmad Dhani nak di bom..
bom yang ni bertujuan daripada kempen yang disasarkan kepada golongan Islam yang sederhana dan pegawai anti kegabasan.

bom tu di sembunyikan dalam lubang yang ditebuk dalam buku " Militan Yahudi "..
kemudian dihantat ke rumah Dhani pada 15 mac tetapi bungkusan tu tak dibuka dan Dhani panggil polis untuk siasat..
rupanya bom dan dimusnahkan oleh pihak polis...

cuba Dhani jadi Pengetua AF9???
dan dia kena bom???..
mesti naik rating AF9 kan??...kih3

macam2 laa Indonesia ni.....
tak ada ke benda yag nak dibuat untuk bangunkan negara dia tu???....
hurmmmmmmmmm..
lepas ni nak bom siapa pulak???










Hafiz: esaimen bertimbun... =(

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...