Saturday, March 5, 2011

~Undilah Blog Fiz Ini...~

hehehehehe...
punya laa lama dah tak Blogwalking kan...
tadi jalan dekat 1 blog yang datang lawat blog fiz ni..kononnya nak balas balik ni laa kan..tiba-tiba dia kempen blog kawan dia ni hah...
fiz pon terjah laa...
rupanya BLOG FIZ PON TERCALON JUGAK...!!!
hah..
apa lagi??..
undi laaa...

hehehehehe..
nak buat banner pon dah tak sempat ni hah...
baru je tengok ni hah...
rasanya macam dah lambat nak buat kot...
huhuhuhu...
orang lain dah berpuluh undi...
yang fiz baru 5 orang je...
tapi terima kasih laa ek???....
tak sangka ada juga yang undi....
siapa yang 5 orang tu??..nak bagi gula2...kih3..

dah2...
jalankan tanggungjawab anda semua untuk mengundi fiz okey???
nak jugak menang sekali sekala...hehehehehehe
*harapan bak gunung Ledang...kih3*

ermmm..nak buat manifesto ker???...
tak perlu laa kan??...macam nak pilihan raya Perdana Menteri pulak...
nak buat contest siapa yang paling dapat ramai orang untuk fiz dapat hadiah???
tak perlu jugak kan???...macam tak ikhlas pulak...

eh..entahlaaa...
kalau rasa nak undi,,undi je laaaa....
tak ada paksaan....
PAKSAAN FIZ CUMA: teruskan singgah dekat blog fiz okey???..tu dah buat kemenangan untuk fiz...!!..yay..!!


macam mana caranya nak undi:
klik je dekat sini
fiz dekat kumpulan 1...
pon boleh klik sini









Hafiz: tengok betul2 tau...http://hafizpunyadrama.blogspot.com

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...