Wednesday, February 9, 2011

~kenapa PEHA anda besar??~

hai..!!!
semalam dah marah2 jadi hari ni kita enjoy sikit..kih3...
bayangkan sampai semalam ada orang post dekat FB tentang post semalam..
hebat betul penangan nya..kih3...

dah2..
hari ni fiz nak buat entri pendek je....
sebab semakin hari semakin banyak kerja nya....
huhuhu....

baiklah..
kenapa PEHA anda besar???
tau tak??

sebab:
adakah anda gemar makan ROTI PUTIH??..alaa roti yg buat sarapan tuh selalu??..kenapa kan???...sebab roti tu adalah makanan yang paling senang nak di "hancurkan" oleh badan dan semua vitamin,,fibre dan segala kebaikan akan turun ke peha anda...

cara mengatasi:
hentikan pengambilan roti putih...dan gantikan dengan roti lain laa...mcm Roti jagung...Roti oat..Roti kismis..kan banyak raoti dekat pasaran kan??..sebab tu laa orang sakit digalakkan makan roti macam ni berbanding makan roti putih tu...

hah..!!
tak paham jugak??
cari laa majalah Remaja keluran Februari..kih3~








Hafiz: kusut...!!!...kih3

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...