Tuesday, February 1, 2011

~Akim Kurang Hajar ???~

sebelum mula fiz nak pantun 2 kerat sikit..kih3
dengar tau...ehem2..

Muka cantik tanpa gigi,
Fiz nak buat entri lagi...
=D

amacam??
boleh pergi tak pantun kanak2 19 tahun ni??kih3

dah2...
mesti semua dah tak saba nak dgr kan??
Akim yang popular dgn lagu Inilah Cinta katanya buat perangai dekat Brunei Darussalam tu..
apa kes??
betul ke kan??



Dia kata dia terkejut jugak sebab dah lama tak buat persembahan kat sana dan macam mana boleh jadi isu kan??..
tentang tak boleh buat persembahan dekat Brunei tu,,dia kata dia tak dapat surat apa2 pon..

Jadi di kesempatan yang ada dia minta maaf kalau ada buat salah....tak kira sesama artis ataupun peminat... =)

Kesimpulan fiz...adakah isu remeh ni di buat sempena promosi single dia yang terbaru yg berjudul JANJI??...lagu dia tu boleh tahan sedap..kih3....kalau nak promosi pon guna laa cara yang lain..dah BASI..!!








Hafiz: batuk dah menular semula =P

~ Cerita Lucah~

tadi on9 facebook
dan fiz menjumpai..
taraaa


When a wife pregnant, all her female friends rub her tummy & say congratulations! But nobody rubs his husband's balls and says good job. :D





Hafiz: gatalnya mereka ni..kih3

~Rahsia Bulan Kelahiran~

hai2...
dah lama tak buat entri pagi kan???
macam kelakar pulak..kih3
kali ni fiz buat entri motivasi sikit..
alaaa macam motivasi pagi dekat tv3 tu laaa..kih3..
fiz cuma sampaikan kajian YB Dato' Dr Hj Fadzilah Kamsah...

disebabkan fiz lahir 24 Disember 1992..
so fiz try laa buat kan...
boleh di katakan semua yg dia cakap tu betul...
hak masing2 laa nak percaya ke tak kan??
huhuhu..

jd cubalah di facebook...huhu
http://apps.facebook.com/rahsiabulanlahir/











Hafiz: kusut...!!..

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...