Friday, January 14, 2011

~Baim Wong Mencari Awek..~

yuhuuu..
hari ni fiz balik rumah..
jd boleh laa update blog dengan senang dlm masa yang singkat je tapi..kih3
ada sebab2 tertntu fiz balik...



hah..
malam ni fiz nak cerita tentang Baim Wong..
kenal tak??
alaaa..yang berlakon dalam drama bersiri yang terbaru...
iaitu Kejora dan Bintang...
kat Astro Ria..
pihak astro yang bawak dia ke sini nak promosi katanya...



sambil tu selam minum air..
sebab dia nak cari awek kat Malaysia ni..
dia kata perempuan kat Malaysia ney sopan dan baik...
hah??anda semua ada peluang..!!!..kih3
yelaa dia kan dah putus dengan Marshanda pada tahun 2008 dan baru juga putus baru ni dengan Jeslin Wang akibat perbezaan agama....




Hafiz: batuk masih teruk..hurmmm...

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...