Friday, January 7, 2011

~Tun Mahathir puji Siti Nurhaliza~

haluuu..
tadi nak cerita tentang artis dengan orang ke-3 kan??
tapi nak cerita tentang artis feveret fiz dulu ni haa...
siapa lagi kalau bukan Sitit Nurhaliza kan??

ni tentang Bual Bicara dia tu laa...
Siti jadi host..mampu??
macam kelakar je kan??

tapi diam2 Siti ni di puji tau..
TM pon macam tak percaya kemampuan diva kita ni ha..
bila rancangan dah habis..
TM pon berkata2...
nak tau kata apa???
taraaaaaaaaa...

"Ini pertama kali saya berjumpa dengan Siti, jika sebelum ini saya selalu dengar Siti menyanyi dan terasa ganjil pula bila saya ditemubual.

"Walaupun pertama kali menjadi pengacara, saya boleh katakan dia agak cekap dan mahir dalam persediaan menyediakan soalan. Dia juga lancar dalam berdialog, jadi saya rasa tenang ketika ditemu bual,"

"Bagi saya, program ini merupakan salah satu cara untuk saya sebarkan pengalaman dan pada masa yang sama saya dapat menceritakan apa yang patut diberitahu kepada umum.

"Pendapat-pendapat yang diberikan itu mungkin berguna kepada mereka,"jelas TM.

letup tak??kih3

hah..bila rancangan nyer kan??

- Astro Ria

-jam 9 malam

-bermula 12 Februari 2011

-selama 1 jam

-13 episod

apa lagi??tunggu laa depan tv ea??kih3



Hafiz: Siti nak jadi macam Oprah Winfrey???

~Top 10 Lagu Malaysia Paling Berpengaruh 2010 (RESULT)~

hah..!!
hauluu....
fiz dtg kembali lg...
hari tu fiz dah buat undian tentang lagu ni kan???

undian ni bukan andaian fiz ea walaupun tak ramai yang komen..
TAPI sebaliknya...disebabkan blog ni kan ramai student U..
pakai berukband lg kan??
jadi mereka semua undi di FB fiz saje...
penuh inbox ha...
dah 1 keje nak mengira semula..kih3

dikelapangan ni fiz publish result nye..
sebab malam ni kita nak gosip2 pula...kih3
nak tau tentang apa??
tentang kisah artis yang bercerai ni tak abes2 lagi dengan orang ke-3..
tunggu auw...

dan inilah resultnya..taraaaaaaa:

1. Kalau Berpacaran - Sohaimi Meor Hassan/Altimet/Ana Raffali

2. Hanyut- Faizal Tahir

3. Jahat - Stacy

4. Sofia Jane - Black

5. Kebahagiaan Dalam Perpisahan - Shahir AF8

6. Kekanda Adinda - Atilia/Monoluque

7. Ku Ada Kamu - Adira

8. Cinta Sempurna - Yuna

9. Noktah Cinta - Hafiz

10. Selamat Malam - Faizal Tahir


amacam??setuju tak??
bukan fiz yang yang pilih..tapi korunk semua kan??
fiz buat semua ni untuk menaikkan semangat untuk AJL 25 yg da nak dekat ni..kih3~
lagu bi??..nanti ea??......

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...