Thursday, December 22, 2011

Siti Nurhaliza Tipu...!!!

Salam 1 auw...auw...auw..
hari ni tak ada kelas...
bapak loser tak ada kelas hari khamis kan???
bagi laa hari jumaat ke isnin...
baru laa gempak sikit..
betul ke idok..??

tapi ada satu esaimen penting je lagi nak kena hanar esok pagi...
satu kuman pon tak sentuh lagi...
hurmmm....berikan laa aku semangat..kah3...
sambil cari semangat...jumpa laa gambar yang aku edit ni hah...
kah3..

hari tu pergi Jusco Melaka...
aku tak ingat dah buat apa masa tu...
artis..jadual penuh...kah3..jadi x ingat dah...
jumpa kak Siti dekat Watson...!!!..
bapak teruja gila aku,,!!
tengpk bawah ni...



hah..!!.nampak tak??
aku bergambar dengan Siti Nurhaliza tipu je.. =(
disebabkan tipu..boleh laaa bergambar sambil peluk2..hehehehe..
kalau dapat bergambar betul2 tak tidur malam aku...kah3...

2 comments:

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...