Selamat Hari Lahir Artis ...!!!


Salam 1 auw...auw...auw...
kepala tengah pening ni..tapi aku gagahkan diri untuk updatekan untuk korang..kena hargai laaa sikit ye??...nampak tak ayat sentap??..kah3
sepatutnya update semalam tapi semalam tak cukup masa....bangun tidur pukul 9 pagi lepas tu bersiram dan siap2 sampai pukul 10 lebih...lepas tu pergi on9 sekejap dan tertido...bangun tidur siap semula dan turun dekat tempat tv tengok cerita hindustan sampai 4 lebih...habis hindustan baru akak sampai nak ambil balik rumah...sampai rumah 10 lebih..angkat barang apa semua dah pukul 11..baru on9 10 min internet tiba2 tak boleh detect...nampak tak permainan dia tak aku update semalam??..jadi aku tidur je laa...apa kisah??..kah3

jadi hari ni berkesempatanla aku update...
semalam adalah hari lahir aku...
ye laa aku..
24/12/1992
tak percaya ke??..nak tengok muka birthday boy ke??..rindu lettew...kah3
cekitdot...


comel kan??...aku tahu..korang tak perlu puji pon aku dah tahu..kah3..bajet Aaron Aziz pulak..kah3
Selamat Hari Lahir yang ke - 19 Hafiz Jauhari...!!!
dan tinggal beberapa hari je lagi aku bawak tittle nombor belas belas..lepas ni dah puluh2...
macam tak sangka dah tahun depan dah 20...nampak macam tua je kan??..kah3

seperti biasa birthday aku memang tak meriah dan tak diingati orang...
tak ada surprise untuk aku...tak ada hadiah untuk aku...tak ada kek untuk aku...tak ada orang kisah dengan aku..tak ada orang nak ambil tahu...tak ada apa2 yang berlaku sempena untuk aku...yup..!..i'm LOSER... =)

penat dah nak menangis setiap tahun sebab birthday aku ni macam tak ada function...
cuma hari jumaat hari tu kawan2 aku nyanyi lagu Happy Birthday dalam kelas lepas presentation Journalism...lecturer pon wish aku tau...time tu memang nak nangis laa...memang aku tak sangka pulak diaorang buat slide tambahan untuk wish bufday aku...terima kasih korang...untuk 19 tahun aku hidup tu baru 1st time orang nyanyi ramai2 lagu birthday dekat aku...mana tak mahu nye aku nak menangis....tapi aku tahan je la...tu pengalaman termanis aku sambut birthday...

orang tiap tahun wish dah tak wish dekat aku...tu sedih..senangnya dah lupa..sedih...
aku rasa aku dah tak malu sebab bila birthday aku aku hebohkan dekat orang terutama family...
aku mintak kek aku mintak hadiah...tapi semua tak dapat...aku buang rasa malu semata2 nak dapatkan perhatian tapi semuanya hampeh...
mak dengan abah pon tak wish...hurmmm
tapi tahun ni dua orang yang aku tak sangka dalam sejarah hidup aku nak wish..iaitu abang ipul dan kak zai...terimakasih..walaupun tak ada hadiah untuk aku... =)

tapi kan..esok aku cadang aku nak g secret recipe beli one slice kek tiramisu untuk sambut birthday sendiri...nak tunggu orang buatkan tunggu Siti Nurhaliza bagi CD free dekat aku pon belum tentu lagi tau...
pasal hadiah??..aku dah beli hadiah untuk aku sendiri...
hadiah paling mahal untuk aku beli diri sendiri...rasa menyesal pon ada rasa macam tak percaya pon ada....aku beli guna PTPTN laa...aku ikat perut nak beli benda ni...mahal pulak tu..kah3...
tunggu barangnya sampai aku tunjuk dekat sini okey???

penat dah nak mengharap seseorang untuk menghargai diri ni..
aku rasa nak hilangkan ingatan aku yang 24/12 adalah birthday aku
aku tak nak ingat sampai bila2..
tapi macam tak boleh je...
dan tahun depan birthday aku hari isnin...
advance jugak aku check calendar kan??..kah3
nanti tak ada orang sambut lagi jugak ...
sebab mesti ramai balik rumah masing2 hari jumaat atau sabtu...
birthday aku???...macam biasa sambut sorang2...
=)

1 comment:

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.