Lagu Baru Black Mentor 2011 - Natalia dan Geena ...!!!

Salam 1 auw...auw...auw..
hari aku update lagi blog aku...
aku tengok aku punya keyword sejak dua menjak ni ramai sibuk cari perkembangan terbaru Black ...ramai betul nak tahu pasal Black kan???
mungkin ramai dah lupa yang Black pernah keluar album mini yang tajuk OBSESI...
banyak lagu dalam tu yang dah keluar dan korang dah tahu...
tapi ada lagu yang korang tak tahu dan tak berapa nak popular sangat....
aku rasa macam lagu zaman rock kapak dulu yang tajuk Natalia tu...
yang Geena pulak rock betul..kah3
tapi kalau di popularkan boleh pergi lagu Geena ni...
jom dengar lagu ni..



komen aku atas tu cuma pendapat peribadi je okey??
harap2 korang boleh lepas rindu dengan Black...
=)

No comments:

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.