Kata - Kata Semangat Dari Model =)

Salam 1 auw ... auw ... auw...
aku add dia dekat fb tau...
nama model ni Hafreez Adam Aizat ...
aku add sebab nampak dia punya gambar dekat Annas Easkey tu hah...
perfect..!ensem, gojes, pandai, semua laaa..
jangan kau fikir bukan2...
dia punya gmabar2 dekat fb semua letop..!
suka tengok...
tapi tak lebih dari tu ea..
teringin nak jadi macam dia..tapi dalam mimpi pon tak keluar jadi macam dia..bapak hina gila aku kan??..kah3

dah2 bukan tu aku nak cakap..
tapi ni salah satu caption dekat gambar dia
sumpah ni ayat yang sangat perfect untuk minggu ni...

"You know my name, not my story. You've heard what I've done but not I've been through. If you were in my shoes,you'd fall the first step"

hurmm...
aku nak satu dunia ni tahu..
kata2 ni sangat betul untuk hidup aku ...
jadi cakap lebih2 pasal sesorang yang kau tak tahu tentang hidup aku...
aku tahu apa yang aku buat...
=)

No comments:

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.