Blog Buat HAL..!!!

Salam 1 auw...auw...auw..
baru je nak update blog...
tapi dah buat perangai..
memang nak kena betul...

kau sihat ke tak blog ni hah??
dah laa mood aku tak baik..
orang yang penting buat aku sebelum ni dah block aku dari fb dia..
kau ni blog menambah aku sedih betul laa..
kepada dia kalau baca blog ni..
terima kasih sebab block orang dari fb tanpa khabar berita...
terima kasih memberi sedikit kebahagiaan dalam beberapa minggu....
wah..!!..sumpah nak menangis..
rasa diri ni macam hina sangat...
jijik...

hurmm..
eh2 lupa pulak...blog buat hal sebab aku dah upload gambar tapi dia tak keluar pon..
ingat lagi dia cakap..letak laa gambar sikit tiap kali buat entri...hurmmm..
rasa nak out dari blog ni..
hurmmm..






p/s: jangan mudah jatuh hati di awal perkenalan =(

No comments:

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.