Artis Terdesak ...!!!

Salam 1 auw...auw...auw...
selalu kalau dekat rumah aku update malam ..
sebab line semestinya mantap, mutu, gaya , dan keunggulan...kah3
tapi setiap kali balik rumah aku dengan kakak aku akan berebut nak guna laptop..
sakit hati aku nak on9...
mood nak jiwang pon terganggu tahu tak???
nak mengamuk pon family sendiri...
sabar je laa aku...

tapi hari tu dalam perjalanan balik ke rumah...
aku mintak kakak aku belikan BB...bukan Bontot Besar ye??..kah3
tapi BlackBerry...aku sumpah teringin gila tuuut....kah3
pujuk punya pujuk dapat jugak akhirnya...
TAPI...ada TAPI tau...
aku akan dapat lagi dua tahun dari sekarang...!!!
aku ulang DUA TAHUN...!!!
lamanya wey....!!!
masa tu aku dah habis diploma kau tahu tak???...masa tu aku dah loser nak ada BB...kakak aku cakap senang ke nak cari duit...sentap aku dibuatnya...dia kalau boleh nak cari yang ori je...beg tangan dia yang mahal2 tu mampu pulak beli...geramnya aku...untuk adik dia belikan BB tak kan tak boleh..??? =(

dah laa birthday aku tak ada hadiah...tak ada hadiah okey...aku ulang TAK ADA HADIAH...!!!
hurmmm...tak ape laa...
dah nasib jadi anak orang sederhana macam ni laa..beruntung laa mereka yang jadi anak orang kaya....aku tak menyesal pon jadi anak orang sederhana tapi.......................................

tiba2 aku teringat dekat kawan2 aku...
aku ada cakap aku akan buat twitter kalau aku dah ada BB...
sebab sekrang ni ramai suruh aku buat twitter....
tapi tak akan dua tahun lagi baru aku nak buat twittter???

tiba2 aku rasa nak buat kerja kotor pulak nak beli BB..kah3
fon aku yang sekrang ni harap je fon baru tapi selalu hang...msg tak masuk..
mms tak boleh...macam2 lagi laa..
sumpah stress...

ada cara cepat nak dapat duit tak??? =)


No comments:

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.