Friday, December 16, 2011

Anwar Ibrahim di Make Up...!!!

Salam 1 auw ... auw... auw..
hari ni buat aku mengamuk...
nasib iman masih melekat di dada...
blog buat hal..tempat tulis entri ni mengade..
facebook buat hal kata nak tukar timeline automatik 22 disember ni...
broadband cepat sangat sampai limit...memang aku sumpah seranah maxis broadband ni dalam hati....dah tak ada kata maaf bagi mu...aku cuba bersambar dah hampir 4 sem dengan kau tahu tak??
ada je yang buat aku marah sejak dua menjak ni...hurmmmm...

tapi nasib kurang sikit bila tengok muka Anwar Ibrahim ni...kah3..
tapi jahat tau siapa yang buat macam ni..
kalau tak suka pon agak2 laa..

tapi kelakar jugak...
hiburan je..
tapi bukan aku yang buat gambar ni okey??...aku jumpa dekat fb je...hu3
maaf ye penyokong pembangkang... =)

3 comments:

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...