Zizan Raja Lawak Minta Nasihat Ustaz Azhar Idrus...!!!

Assalamuakaikum kepada muslimin muslimat
dan Salam 1 auw ...auw..auw kepada bukan islam....
hari ni buat entri agama sikit..
tak nampak plastik kan pembukaan entri ni??..kah3

tadi kawan post video ni dekat wall group...
tiba2 tergerak hati nak bukak...
malaikat masih sayang aku lagi....sebab apa??..sebab apa??..sebab apa?? *gaya Prof Izzi yang HOT fm tu...*
kalau kita ada niat baik tu maksudnya dari malaikat..kalau tak maksudnya dari syaiton...
faham ke dak??
baguih...!

fyi korang ,, ni adalah KALI PERTAMA...di ulang,, KALI PERTAMA...nampak tak KALI PERTAMA???...kih3
fiz tengok video ceramah ustaz azhar idrus ni...
HAH..!..catat dalam note,,diary korang..buku 555 pon boleh..!
nanti dapat bagi tau Najib..sejarah baru ni...kah3

entah laaa...
hati tak tergerak nak bukak ceramah segala bagai ni...
kotor nya hati aku ni...ish3
bukan apa ..biasanya ceramah ni bosan....mengantuk...menguap...tu maksudnya syaiton banyak..
aku pon tak tahu laa kenapa syaiton ni minat betul dengan aku....kah3
tapi dia okey jugak laa...sebab ada lawak...ada slank terengganu dia tu..
tapi kalau slank terenggsnu tu pekat sangat,,orang lain ketawa,,aku tak ketawa.....sekarang korang ketawa...kah3..!
yelaa...aku ni orang jowo.... =)

dah2..
aku bukan nak ceramah...tengok je laa video bawah ni...


hebat laa Zizan Raja Lawak ni..
tabik spring..!! *gaya Adibah Noor dalam iklan Hari Merdeka...ingat tak??..kih3*
=)

No comments:

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.