Tuesday, November 8, 2011

What would Puss in Boots do?

Salam 1 auw...auw...auw...
hari ni aku sertai 'Nuffnang Premiere Screening of Puss in Boots!'
aku sertai sebab tarikh tayangan nya adalah baru naik cuti semester jadi akan segarkan minda untuk mula belajar semula ..cewah..!..*ayat goda cek Nuffnang..*


sebelum mula sesi macam mana cara nak kalahkan orang jahat jika kita ni Puss dan Kitty Softpaws, kita tengok dulu poster dengan trailer...


Puss in Boots










teringin nak tengok??
buat entri macam ni okey??

Baiklah:

1. Puss mestilah ada jaket kalis peluru macam polis tu...sekarang penjenayah dah guna pistol,,tak guna parang atau keris lagi...

2. Puss mesti buat kelainan dengan belajar silat...mana la tahu kan...kalau p
enjenayah tu hebat dengan seni mepertahankan diri...Silat ni pon dapat di popularkan...wah..!!..cuba bayangkan Puss pasang 'kekuda' nak lawan..hebat..!

3. Sarung pedang Puss tu pon kena buat macam beg sentiasa panas Pizza Hut tu...kenapa??..sebab pedang tu kena sentiasa berhaba supaya bila kena dekat badan penjenayah luka nya sangat pedih...!..percayalah..!...

4. dalam topi Puss tu kena ganti dengan topi baru ni kot??..baru selamat nyawa tu..macam dekat bawah ni.




mesti selamat kan??kih3

5. Puss kena berlatih menyanyi..kadang2 kena buat penyamaran untuk tahu jejak musuh...kalau untuk Puss macam ni:




6. Kitty Softpaws pulak kena belajar menggoda,kalau penjenayah tu jantan..mesti cair punya..lepas tu tikam je perut penjenayah tu bertubi2..cara goda macam ni:




cair tak??..kih3

7. Kitty Softpaws dengan Pussy pon kena berlatih menari...ni pon salah satu cara penyamaran...cara nya macam ni...menari senang2 je..kih3:



comel??..mesti penjenayah pon lentok tangkap jiwang =)

8. Senjata seterusnya serang hendap..Pussy kan selalu jalan tak ada bunyi jadi bila ada dekat belakang musuh...keluarkan kuku,,cakar mata penjenayah..mesti taubat dah penjenayah tu..macam ni:



9. Kitty Softpaws atau Pussy boleh buat muka comel duduk dalam balang atau bekas dan ajak masuk dalam tu...lepas tu keluar cepat dan terbalikkan balang tu dan dapat kurung penjenayah..yeah..!..macam ni:



10. Taktik lain boleh guna suara nyaring,,kucing kan selalu ada bunyi meow..meow..meow...kan??..jadi keluarkan dalam bentuk yang kuat sampai penjenayah tutut telinga dan mata..apa lagi??SERANG...!!!!!!!!!!!!!!!!! macam ni:


Bila dah berjaya kalahkan musuh...bolehla buat muka macam ni..!!! :

Semoga berjaya Puss dan Kitty Softpaws....!!!
=P

No comments:

Post a Comment

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...