Monday, November 14, 2011

Universiti Teknologi Mara (UiTM) Terus Dikutuk Kaum Lain...!!!

Salam 1 auw...auw...auw..
hari kena update jugak blog..
padahal penat..
sebab agih2 kad jemputan dekat sedara mara yang dekat..
sampai ada sedara bau2 bacang pon baru tahu tadi...
eh2...bukan aku kahwin....abg aku yang kahwin...
dia gatal...kah3

tak pe2..
jom tengok gambar dekat bawah ni..


kalau nak besarkan..tekan je gambar tu...

dah baca??
marah wey..!!!..aku ni dah laa tengah belajar dekat UiTM..
marah ni..
tapi malas nak lebih2...

tapi apa yang kau pelik..
nama nya macam orang Cina tapi bila dia buat/ tulis benda tu kenapa macam orang melayu yang buat??...
orang Cina ni memang fasih BM ek??
sampai kata2 carut tu pon BM jugak..
rasa macam tipu je..

tapi2 apa pon..
x puas hati....!!!


8 comments:

  1. waaaahhhh...x mampulah marah2........saba ek....

    ReplyDelete
  2. @I am...izuan
    eh2..senior laa..
    luahan perasaan je...kih3

    ReplyDelete
  3. sabar jek la.. even kita pon bukan dari uitm, kita pon geram gak kalo orng cakap macam tuh.. yang dia tuh blaja kat mana ? bgus ke u dia? setiap u ada kekurangan. macam um, orang dok panggil u gile ranking la,mahal nak mampuih la, bnyak sgt forgner la... tapi, sabar jek.kan niat kita nak beljar. :)

    ReplyDelete
  4. sabar jek la.. even kita pon bukan dari uitm, kita pon geram gak kalo orng cakap macam tuh.. yang dia tuh blaja kat mana ? bgus ke u dia? setiap u ada kekurangan. macam um, orang dok panggil u gile ranking la,mahal nak mampuih la, bnyak sgt forgner la... tapi, sabar jek.kan niat kita nak beljar. :)

    ReplyDelete
  5. @NuRuL aiSyaH
    btol tu..
    sokong jugak..!
    biarlah apa org nk ckp...
    yg pentg fokus depn mata =)

    ReplyDelete
  6. Haish! Tak kira la graduan dari Universiti mana. Kita semua sama sahaja....Saya ni yang tengah SPM ni pon bercita-cita nak masuk UiTM amik course TESL lepas SPM....

    ReplyDelete

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...