Tuesday, November 29, 2011

Nasi Lemak Najwa Latiff...!!!


Salam 1 auw...auw...auw..
hari ni bermula nya kelas setelah 3 hari cuti...
hari sabtu hari tu bersamaan dengan 26 / 11
abang kahwin...
wah..!!.hiruk pikuk rumah tu dibuatnya...
ramai yang datang ingatkan aku yang kahwin..
amboi2..
mentang2 aku ni gelap semacam je dengan abang aku...disamakan pulak..kah3
tapi terharu ye bila orang kampung cakap aku ni makin kurus...
nampak tak bertapa gemuknya aku dulu.....??..kah3
dan orang kata aku ni makin tinggi..

sibuk tanya apa rahsia nya...
okey..rahsia nya makan ayam banyak dan kurangkan makan sayur..kah3
eh...betul tau..tu laa rahsia aku...
nak ikut silakan...
kalau kau kena penyakit jangan cari aku pulak...kah3

jadi pada hari tu aku mengenakan 2 persalinan..
macam aku pulak yang kahwin kan...kah3
sebab sumpah doe aku tak tahu nak pakai baju apa..
baju pertama tu pakai jeans hitam ketat cap PUMA ciplak....mampu kau
mengaku depan seleruh dunia??..kah3
tshirt ketat dalam dan baju kemeja ala2 jeans satu...
kakak aku tak suka....
aku tukar pulak..
baju tak ikut musim namanya...kah3
sebab kemeja ala2 jeans tu aku tukar dengan baju musim sejuk..
jangan kau carut sudah gambar aku bawah ni....aku memang dashion disaster..kah3


amacam??
atas ni baju persalinan ke dua..
ramai yang bagi feedback..kalau perasan tshirt ketat tu aku tarik keluar..
keluarga aku ada yang cakap..okey laa..
abang aku kata fesyen apa laa aku pakai ni...
ni namanya mix n match....kalau aku tak pakai tshirt ketat aku tu...kalau aku tonggek sikit nampak laa lurah dendam mak ngah..kah3
baju biru tu plak...
sebenarnya baju mak aku..dia yang bagi...
baju tu sebelum aku lahir lagi..
dalam 20 atau 21 tahun lepas..

motif aku posing macam tu maksodnya bontot aku untuk VIP saja..kah3
lucah ni ye adik2...jangan meniru posing Tyra Banks ni hah..kah3
pada pendapat korang okey tak??

tu tak kesahla..
jadi hari ni telah aku agihkan beberapa telur pindang dan bahulu gulung untuk santapan rakan terdekat di uitm ni hah..
semua jakun tak pernah makan telur pindang dengan bahulu gulung tu...kah3
lagi2 yang belah utara...kau orang utara??..sila sentap..!..kah3

yang kisah Nasi Lemak Najwa Latiff pulak adalah..
malam tadi kepenatan ada orang orang jual nasi lemak dekat level aku dekat kolej ni hah..
terkejut beruk + ketawa guling2 dekat katil ni hah...
strategi baik punya jual nasi lemak guna nama Najwa Latiff..kah3
korang jangan pikir nasi lemak berapa ringgit punya Najwa Latiff tu pulak..kah3
lucah..!
entri aku tiba2 jadi lucah..!
=P







4 comments:

  1. okeh.. aku sgt "yellow-brain" ye disini! HAHA.. EHEH.. tahan nafas sikit.. piyot tu kabe sikit =P hihi *jgn maraaaaa naaa..

    ReplyDelete
  2. @syifa'
    wah..!..jd entri 18sx pulak dah..kah3
    nmpk perut tu gemuk ke??....kena g Slim World laa jwbnya..kah3

    ReplyDelete

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...